fredag 30 september 2011

Äntligen en DS!

Som fastnade på bild! Det är förskräckligt vad jag far och flyger till grannlandet, jag har tillbringat sex av de senaste åtta veckorna där. Jag hinner inte ens med att skriva i bloggen... Fast så mycket fordonsrelaterat har jag ju inte hunnit med heller , så då var det kanske detsamma.


Denna fagra skönhet lyckades jag i alla fall hinna plåta i Trondheim igår. En DS21 Pallas -69 såg det ut som när jag smygfluktade lite på den. Passerade huset även idag och då var kon borta ur båset så bilen verkar vara fullt funktionsduglig och motioneras ofta!!!

1 kommentar:

  1. Det är en 69-a och jag vet var den står, inte långt ifrån min ena syster. Jag har nån bild på den från en kvällspromenad i omgivningarna...

    Jag har sett den senast i våras nere på stan, den verkar vara i daglig trafik. :)

    SvaraRadera